RETURPROCESSER

Vi är ledsna att höra att det inte passade perfekt för dig - så här gör du en retur i några enkla steg. 

1. Välj var du handlat.

2. Följ instruktionerna.

Online

---

Du kan returnere eller ombytte produktet inden for 30 dage fra du har modtaget din ordre.

Returproces for onlineordrer:

Du kan enten levere produktet personligt eller sende det tilbage til os. For en nem og bekvem returneringsproces skal du følge disse trin:

--

1. Pak varen/varerne.

Sørg for, at de varer, du er ved at returnere, er ubrugte, uvaskede og i original stand, komplet med tags, emballage osv. Hvis ikke, kan vi ikke garantere returneringen eller skal muligvis opkræve et gebyr for ompakning.

---

2. Registrer din returnering.

For ordrer i Danmark og Sverige: Registrer din returnering via vores returportal - du kan finde links til portalen herunder på denne side.

I returportalen vil du kunne anmode om ombytning eller returnering af produktet. Du vil også kunne købe returlabel direkte. Alternativt kan du arrangere din egen returforsendelse med din foretrukne forsendelsesudbyder. Hvis du vælger at gøre det, anbefaler vi at sende din retur med sporet levering, så pakken kan følges. Kunden er ansvarlig for korrekt levering af de returnerede pakker og Moto Lounge påtager sig intet ansvar, hvis returneringerne ikke modtages.

Internationale ordrer: Registrer din returnering ved hjælp af den internationale returformular, der findes nederst på denne side.

Vi tilbyder ikke returlabels til internationale ordrer, så du bliver nødt til at arrangere din egen returforsendelse med din foretrukne forsendelsesudbyder. Vi anbefaler kraftigt at sende din retur med sporet levering, så pakken kan følges. Kunden er ansvarlig for korrekt levering af de returnerede pakker og Moto Lounge påtager sig intet ansvar, hvis returneringerne ikke modtages.

--

3. Send din retur eller bring den til Moto Lounge.

Medbring din retur til Moto Lounge shoppen i åbningstiden eller send den til vores adresse:

Moto Lounge ApS, Grønnegyde 2, 5863, Ferritslev Fyn.

--

Når vi har modtaget og inspiceret dine returnerede varer, behandler vi din retur inden for 7 arbejdsdage. Hvis vi har spørgsmål eller brug for yderligere information i tilfælde af en returneringsanmodning, kontakter vi dig. Ellers modtager du en automatisk e-mail, når din ordre er ændret eller refunderet. Vær venligst opmærksom på, at det, afhængigt af din betalingsudbyder, kan tage op til 10 dage, før tilbagebetalingen når din konto.

--

Læs venligst mere i vores retur- og refusionspolitik .

I vores butik

Du har 30 dage til at bytte dit køb eller modtage en kreditkupon til butikken.

Returproces for vores fysiske butik:

Alle byttesager i butikken håndteres i vores butik på Fyn, så du skal medbringe dit køb til os inden for butikkens åbningstid.

Har du nogle spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte os på info@moto-lounge.dk eller +45 53811905, hvis du har spørgsmål.

Butikkens åbningstider:

  • Mandag lukket
  • Tirsdag - lukket
  • Onsdag - lukket
  • Torsdag - 13.00-18.00
  • Fredag ​​13.00-17.00
  • Lørdag 09.00-14.00
  • Søndag - lukket

Kontaktformular for internationale returneringer

Årsagen til din returnering:
Hvilken løsning ønsker du: