E-handel og kundeservice praktikant
Moto Lounge søger en E-handels- og kundeservicepraktikant.
Om os:
Moto Lounge er et nyligt etableret opstartsfirma, der sælger motorcykeltøj til kvinder. Vi brænder utroligt meget for at sprede budskabet om, at kvinder, der kører på motorcykel, også kan finde deres perfekte motorcykelpasform uanset alder, størrelse eller stil, og de kan gøre dette uden at gå på kompromis med sikkerhed eller komfort.
Vi søger en E-handels- og kundeservicepraktikant, som kan forestille sig at være en del af en mindre virksomhed med et hurtigt tempo. En person, der ville elske at kigge bag kulisserne i en start-up virksomhed med fokus på e-handel, hvor dine idéer og input værdsættes og tages seriøst. Hos Moto Lounge ønsker vi, at både vores medarbejdere og praktikanter får en fantastisk oplevelse og føler, at de får noget ud af at være en del af vores fællesskab.
Hvad vi tilbyder:
- Et praktikophold med fokus på at integrere din uddannelsesbaggrund i det praktiske arbejde
- Et praktikophold, hvor du kan være med til at definere dit ansvar ud fra dine interesser
- Mulighed for at arbejde på rigtige projekter og få praktisk erfaring til dit CV og fremtidige karriere
- Vejledning og støtte gennem hele praktikforløbet
Dine primære ansvarsområder vil omfatte:
- Generel support i alle salgsprocesser for kunder og kollegaer
- Udarbejdelse og håndtering af salgsordrer
- Registrering af produktprøver, kundeklager og andre kundehenvendelser i CRM
- Opdatering og udvikling af webshoppen
- Optimering af hjemmesidens ydeevne f.eks. optimering af brugeroplevelsen, forøgelse af KPI'er såsom gennemsnitlig værdiordre, konverteringsraten osv.
- Støtte og eksekvere marketinginitiativer
- Håndtering af telefonopkald, live chat-forespørgsler og e-mails som kundeservicemedarbejder
- Ad-hoc opgaver til forretningsudvikling og personlig vækst i en hastigt voksende e-handel
Det vigtigste for Moto Lounge er, at vores kunder får en god oplevelse, når de interagerer med vores virksomhed, og derfor søger vi en praktikant med følgende kvalifikationer:
- Studerende inden for e-handel, administration, support, web, marketing eller relaterede områder
- Flydende i engelsk og dansk
- Et passioneret kundeservicehjerte
- Naturlig drift for optimering, strukturering og optimale processer
- Ansvarsfuld og deadline-orienteret
- Erfaring med Shopify er en fordel, men ikke et krav
Dine opgaver vil omfatte:
- Yde fremragende kundesupport ved at håndtere forespørgsler via telefon, e-mail, web og andre kanaler
- Håndtering af kundeordrer
- Deltager aktivt i løbende forbedringsplaner og procesoptimering af Moto Lounge webshoppen
- Formulering af supportartikler for at besvare almindelige spørgsmål og forespørgsler
- Undersøgelse af brugernes behov for platformsforbedringer og formulering af løsninger
- At modtage feedback og omsætte det til konstruktive løsninger
Praktisk information
- Startdato: Så hurtigt som muligt, dog senest den 01. Februar 2025
- Varighed: 3-5 måneder afhængig af dit studie
- Sted: Grønnegyde 2, 5863 Ferritslev Fyn
- Arbejdstid: Fuldtid eller deltid, med mulighed for fjernarbejde
Hvis du er interesseret i at blive en del af vores team, så send din ansøgning og CV til marketing@moto-lounge.dk. Har du spørgsmål til praktikpladsen, er du velkommen til at kontakte Raimonda på 53 79 19 05 eller marketing@moto-lounge.dk.
Ansøgningsfrist: 15. december 2024.