Levering og retur
Hvor meget koster forsendelsen?
Vores mål er at skabe en praktisk shoppingoplevelse for dig, så du har mulighed for at vælge din forsendelsesmulighed under udtjekningen. Prissætningen vil blive angivet ved udcheckningstrinnet.
Da vi er en lille virksomhed, kan vi endnu ikke levere en helt gratis forsendelse for hvert køb, men vi er glade for at dække leveringsomkostningerne, hvis du handler for mere end 1950 kr. Betydningen gratis forsendelse i Danmark på ordrer over 1950 DKK vil blive anvendt ved udtjekningen.
Levering af ordrer uden for DK medfører fragtomkostninger svarende til størrelsen af omkostningerne ved afsendelse af pakker. Dette gælder også for Grønland og Færøerne.
Hvordan rejser din ordre fra Moto Lounge til dig?
Vi bruger forskellige leveringsudbydere for at sikre den bedste leveringstid og pris for din ordre. Levering af pakker i DK udføres af Dao, Bring, GLS, PostNord. Leveringsdato forventes at være 3-6 hverdage. Længere leveringstid kan gælde for specielle ønsker og ordrer. Vi tilstræber selvfølgelig at sende din ordre så hurtigt som muligt! Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et "Track and Trace" -nummer, så du kan følge din pakke.
Levering af pakker uden for DK sker af GLS eller PostDanmark / PostNord. Ordninger for forsendelse (pris og leveringsmetode) vil blive truffet, inden ordren er afsluttet og afsendt.
Er du ikke tilfreds med dit køb?
Vi er virkelig kede af at høre det! Men vi forstår også, at ting kan gå galt, og vi vil altid sikre din tilfredshed med at shoppe i Moto Lounge.
Du kan returnere varer, som du ikke er tilfreds med, inden for 30 dage fra købsdatoen. Ved returnering af dit køb skal du vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse og en standardreturformular, der blev sendt til dig sammen med din ordre. Dog bedes du informere os først inden retur. Bemærk, at Moto Lounge ikke er ansvarlig for eventuelle returforsendelsesomkostninger eller skatter, der skal betales.
Hvis du ønsker at returnere dit køb, skal varen returneres til: Grønnegyde 2, 5863 Ferritslev Fyn, Danmark
Du kan enten levere produktet personligt eller sende det retur. Følg disse trin for at få en nem og bekvem proces:
- Fortæl os, at du vil returnere en vare.
- Udfyld returformularen, der blev sendt til din med din ordre, og placer den sammen med din retur.
- Husk, at alle genstande skal returneres ubrugte, uvaskede og i original tilstand, komplet med tags, emballage og alt ekstraudstyr, hvad der er inkluderet. Hvis ikke, kan vi ikke garantere returneringen, eller vi skal i det mindste opkræve et gebyr fra din refusion.
- Bring din returordre til vores Moto Lounge-showroom i åbningstiden, eller send det til os. Hvis du gør det, skal du huske at give os et sporingsnummer for dit retur.
Tillad venligst op til 7 arbejdsdage, før din refusion når din konto (Forsendelsesomkostninger refunderes ikke).
Samme proces- og returbetingelser gælder for internationale ordrereturer. Det tillades dog op til 7-14 arbejdsdage, før din refusion når din konto (Forsendelsesomkostninger refunderes ikke).
Moto Lounge fungerer på basis af ubetalt leveret told. Dette betyder, at eventuelle udestående importafgifter, clearingsgebyrer, mæglergebyrer eller andre yderligere gebyrer skal betales af kunden ved levering af din ordre. Kontakt din lokale toldmyndighed for mere information.
Kunden skal tage det fulde ansvar for eventuelle pakker, der returneres til Moto Lounge på grund af ubetalte toldafgifter eller ignoreret / uset e-mail fra dit toldkontor eller valgte transportør. Postomkostninger, returnerede forsendelsesomkostninger, toldafgifter og ekspeditionsgebyrer trækkes fra enhver forfalden anmodning om tilbagebetaling eller ombytning.
Har du nogle spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte os på info@moto-lounge.dk eller +45 53811905